vineri, 13 februarie 2009

IARNA




Cand credeam ca a trecut iarna ne-am pomenit intr-o dimineata cu un alt peisaj.Un peisaj pe care nu il mai vazusem de mult in Arad.Totul era acoperit de un strat gros de zapada.M-am hotarat sa fac cateva fotografii iar cel mai indicat loc era Parcul(singurul cred).In parc lucratorii in veste portocalii inca isi serveau cafeaua si nu se apucasera de lucru asa ca am reusit sa trag cateva cadre cu zapada neatinsa.Ce or fi avand cu zapada din parc...nu stiu!







Peisajul a fost absolut superb.Si
cand te gandesti ca doar de o luna folosim pungi ecologice si ce efect are!

2 comentarii:

  1. multumesc pentru aprecierea de pe blogul meu si de asemenea pentru munca ce o faci pe aici.Sunt un mare fan al fotografiei insa din pacate nu imi permit inca sa fiu la inaltimea ta sau a altora care au aceasta pasiune.Deocamdata ma bucur ca exista oameni care surprind imagini ce imi bucura sufletul si privirea,ma bucur ca orasul si viata noastra are atatea de oferit.Iti doresc bafta pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele doua imi plac mult, a doua e preferata mea...

    RăspundețiȘtergere